Club Familiar Septimània

Tots amb UCRAÏNA

Fugir a corre-cuita, sense més objectiu que salvar la vida pròpia i dels fills, és un malson que cap ésser humà ha de viure.

No podem ni volem quedar-nos indiferents mentre s’obren les negociacions i s’aconsegueix un acord per a la pau, és per això que t’escrivim, perquè sabem que opines el mateix i que junts podem contribuir, en la mesura de les nostres possibilitats, a alleujar un poc la situació de molts refugiats que arriben a diversos països veïns, com el nostre.

Fundació Montblanc, col·laborant amb AFA, acollirà diverses famílies ucraïneses a una casa pairal de Catalunya, volem proporcionar-los allotjament, menjar i un ambient on puguin refugiar-se mentre es resol el conflicte.

Podem fer-ho, ho farem! Comptem amb tu?

Fes-nos arribar el teu donatiu especial a través d’aquestes vies:

  • Donació per BIZUM: Entra a l’aplicació del teu banc, busca el menú “donar a ONG”, introdueix el codi 03367 i fes la donació que vulguis.
  • Donació per compte bancari: CAIXABANK ES28 2100 5516 8622 0008 5907


També et convidem a difondre entre els teus familiars i amics aquesta iniciativa solidària.
Gràcies per llegir-nos i per tot el suport que ens brindes,

Fundació Montblanc

Todos con UCRANIA

Huir con lo puesto, sin más objetivo que salvar la vida propia y de los hijos, es una pesadilla que ningún ser humano debe vivir.

No podemos, ni queremos quedarnos indiferentes mientras se abren las negociaciones y se logra un acuerdo para la paz, es por eso que te escribimos, porque sabemos que opinas lo mismo y que juntos podemos contribuir, en la medida de nuestras posibilidades, a aliviar un poco la situación de muchos refugiados que llegan a diversos países vecinos, como el nuestro.

Fundación Montblanc, colaborando con AFA, acogerá a varias familias ucranianas en una casa pairal de Cataluña, queremos proporcionarles alojamiento, comida y un ambiente donde puedan refugiarse mientras se resuelve el conflicto.

¡Podemos hacerlo, vamos a hacerlo! ¿Contamos contigo?

Haznos llegar tu donativo especial a través de estas vías:

  • Donación por BIZUM: Entra en la aplicación de tu banco, busca el menú “donar a ONG”, introduce el código 03367 y haz la donación que quieras.
  • Donación por cuenta bancaria: CAIXABANK ES28 2100 5516 8622 0008 5907


También te invitamos a difundir entre tus familiares y amigos, esta iniciativa solidaria.
Gracias por leernos y por todo el apoyo que nos brindas,

Fundació Montblanc